Experiența NEVERSEA

 


Un tur prin Constanta, la inceputul sezonului estival, gaseste plaja de la Neversea mai agitata si plina de viata ca niciodata: Fachiri, artisti care mixeaza toate genurile muzicale, satisfacand si cei mai rafinate gusturi, scene tematice, de la anii ‘90 la energia muzicii contemporane. Printe capurile de afis se afla si Jessie J, cunoscuta cantareata britanica ce s-a remarcat in anul  2011 cu piesa “Price Tag”, pregatita sa intre pe scena la ora 22:00. Un spectator aflat in primul rand poate usor sa simta vibratia, energia si voia buna pe care artista le emana. Isi deschide concertul cu piesa “Domino” care poate sa faca pe oricine sa se simta puternic si bine in pielea sa. Pentru a mentine aceasta atmosfera artista si-a continuat momentul artistoc printr-un discurs, reusind sa se apropie si mai mult de public. Mesajul din spatele piesei, despre increderea in propria persoana, a starnit numai reactii pozitive, atat din partea fetelor, cat si a baietilor. Cu lacrimi de fericire in ochi, Ioana Popescu, spunea ca “Jessie J a incheiat ultima seara de festival cu un mesaj ce va ramane in inimile tuturor”

Totodata energia festivalului a fost antrenata si de munca din spate a staff-ului. „Sunt fericită pentru că mă pot lăuda cu o dublă experiență. Am făcut parte din staff-ul Neversea. Am ajuns cu o săptămână înainte de începerea festivalului deoarece am avut de organizat barurile și zonele brand-urilor pentru care eu lucrez. Iar când s-a dat startul distracției am profitat și m-am bucurat din plin de tot.”, a declarat Roxana Ionescu.

Comments

Popular Posts